Saturday, March 21, 2009

Dua Jam

Tadi rehat 2 jam rombongan Cik Kiah (Kak Saied, Kak Gee, Aku & Kak Maznah) gi Alamanda. Hari ni pegi dgn boss tau.. so, boleh gi dgn berlapang dada... hehehe.... Kalau aku lambat masuk.. Boss pun lambat jugak...Huar.. huar.. huar...
Minggu Lepas masuk lambat... kecut perut beb..... Tp yg minggu lepas tu x sangka plak jalan nak keluar kat Parkson tu tutup plak. Kalau x.. xder lah lambat sngat... (isskk yer ker???!! Bukan mmg kelua lmbat ker???)
Aku xder la beli apa.. dapat beli present utk Kak Gee jer.. dia yg pilih... lagi senang... x yah pening2 nk fikir nak bagi apa. Tp siap pulang balik kat aku suruh aku balut lak tu.. cehhh.... konon2 nak surprise ler tuu....

Haaa... salah satu kat situ ada untuk kak Gee... (ehhh yer ker??)
Ada sales beb... Bonia, Carlo Rino, Sembonia 70%... (aallaaa... lom gaji...)


Ramai kan orang??? Kene pakai oksigen kalau nak gi... hehehe

Haaa.... aku cakap kat Kak Gee.. nak bagi baju ni dia xnk plak... bulu tupai lagi.... :) haha..


Haa.... Boss aku sempat shopping kasut lagi.... huhu...

Pilih.. pilih... pilihhh... murah... murah.. Beli sebelah percuma sebelah...

Akhirnya... kite org masuk lewat 10 minit. Kire ok arr tu.... Tak sangka plak masa take away kat A&W tu leh kene tunggu lama plak... Kalau tak mesti sampai ontime.... Thanks kat boss sebab belanja makan.. (Minggu depan leh belanja lagi kak... huhu...)
Ok lah.. cukuplah untuk hari ni... mmuaaahhss...






2 comments:

  1. norli exa pun nak hadiah bday juga nanti....noleh ker hehehe

    ReplyDelete
  2. Bolehhh.... Bufday Exa biler???

    ReplyDelete