Wednesday, March 18, 2009

Ready to Launch


Jeng jeng jeng... mempersembahkan blog terbaru yang akan memasuki carta di kalangan kakak-kakak Administrator... hehhe...


Hari ni blog aku dah bleh di lancarkan dah.. Many thanks to Kak Shifah, Kak Is (oppss Putri Bongsu), Kak Ct Sue & Kak Mahani for joining... (mmUaaahss..)...


Tak ada apa nak citer sngat arini... Cuma penat sket la lepas rehat tadik. 5 biji Machine photostate sampai plak. Bayangkan tgh hari ni yg panas giler aku bleh ulang alik berjalan dari Bunglow sampai ler Admin office... Nak tercabut gak kaki ni tadi. Tp mengenangkan pakai kasut yg baru beli kat Sogo minggu lepas buat2 tak sakit la... (huhu...)


Cuti sekolah seminggu ni, aku x cuti pun.. . tp hujung bulan ni baru apply... sebab nak balik kampung.. (woo woo woo balik kampung..).


Ok lah... nak balik dah ni... dah dekat kol 6. Nak tgok SpaQ lagi...Pahtu My moonlight mesti tgh tunggu nih...


Bye..


No comments:

Post a Comment