Friday, March 20, 2009

~ThuRsdaY~

Hari ni eXa_belle ajak aku dgn kak sue makan tgh Hari kat Restaurant Family dia yg baru opening minggu Lepas. "DaPur ToK moK" kot kalaU tak silap nama Kedai Makan dia. Utk kawan2 yang nak mencuBa boleh la gi kat Kompleks Diamond belakang Warta. (dah tolong promote ni exa... hari ni kene blanje lunch...hehe).


Lepas makan terus gi Manjaku, sebab boss Exa suruh beli hamper untuk New Born staFF dia. Aku pun sempat la carik sepasang baju untuk ZaRa My Moonlight.

sempat lagi tu....

Sales 10% jer..!!

Lambat betul staff manjaku dok wrapping hamper.... sampai aku masuk office kol 2.20pm... hehe... sib baik boss aku x nampak. Tp bukan hari2 aku masuk lambat... Ptg lak dok buat filing. Tengok2 jam dah pukul 5.30pm. Adess... kene balik nih.. My moonlight dah tunggu. SpaQ pun dah tunggu. Huhu....

Bye...

No comments:

Post a Comment