Friday, April 10, 2009

Kene TAG la Pulakkk... hihihi...

Adess... di pagi Jumaat yang hening, kak Mahani bagik keje skolah plak. pagi tadik mmg x sempat nak buat. Tapi keranamu kak mahani, nolie sanggup cabut meeting Open Day ni haa... huhuhu...


Nama Timangan??

- Kengkawan dan korang panggil nOLie.... Family panggil "Kak Teh"... huhu..


Anda seorang yang...

- Ntah.. Korang tgok cemana?? Tp aku rasa aku ni sensitive sket arr...


Insan teristimewa

- My Hubby, My moonlight Zara, My Family & all my frends... terutama list of my blog's followers... mmmuaahhhsss.......


Lagu kesukaan

- Semua lagu sebenarnya aku suka... tak kire irama... pok amai amai pun aku layan..... hahahha..


Makanan Kesukaan...

- Fried Chicken & Jom Pizza... aduss.. lapa plaks...


Warna Kesukaan..

- Black... paling suka tema black nih... x tahu la naper... mungkin sebab "hitam itu menawan kot"....


3 benda dalam beg..


- Tu ar yang dalam beg aku... Tapi yang paling penting purse, handphone & Vicks... hehehe...

Kali terakhir menangis & kenapa??...

- errmmm... biler erk?? masa rehat tadi... Masa gi tengok adik Qayyum kat Hospital... Sedih tgok dia. Sebak dada & hati. Harap tak ada apa2... dan adik Qayyum cepat sembuh. Aminn...