Thursday, April 23, 2009

My moonlight

Zara my moonlight selsema hari ni... dok menangis jer... Sib baik ada Cik iela ngan Cik iecha layan ragam dia. Tu dapat lolypop trus senyap. Tp yang tak tahan tu.. dalam pada tak sihat badan tu... nmpak jer camera masih lagi sempat dok posse style lentok kepala dia tu.... hehehe...
Aku ambik half day hari ni. nak gi ambik ayah aku kat KL. Dia ada kursus dari hari isnin hari tu. Aku bawak sekali dia gi klinik. Doktor dgn Nurse pun sibuk dok melayan dia.... Comey sangat dorang kate... (isskhh tgok la ibu dia... hehehe...).
Along aku dah tunggu kat umah aku. Lepas magrib dia bawak ayah balik umah dia kat seremban. Sebab esok dia nak hantar ayah balik segamat.. (bestnyer balik kampung...)


layannn...

senyyuuummmm.......anak ibu... (muka xder mood sbb, tp ttp posse jugak!!)

ok.. posse kepala tegak plak la... jgn senget2 yerrr sayang....


"ni yang last... adik senyummm ok...." (uuhh.... ttp dgn posse baeekk dia tu... hehe..)