Thursday, May 28, 2009

Adik-adik ipar

Huhuu...requested by adik ipar aku yg nak tompang glamor kat blog haku.... Dia kate "kak..gambar adik-adik ipar xder ker???" So, untuk tidak menghampakan dia, aku memperkenalkan lah adik-adik ipar aku sorang-sorang.
Adik beradik hubby aku semua sekali ada 7 orang. Hubby aku no 2. Aku xder gambar Abang ipar aku. Tp ptg ni dia sampai dari Terengganu. Bawak baby... so, utk abg ipar aku tu next entry la yer...
Kalau kate family hubby aku ni sedara dgn Erra, ti korang kate aku tumpang glamor plaks. Tp itulah hakikatnyer. Nenek hubby aku dgn Nenek Erra ni adik beradik. Adik ipar aku yg bongsu ni, ramai yang kate ada iras-iras Erra sket. Kanapa??? Tak percaya??....



Ni yg no. 4 dalam adik beradik hubby aku. Nama dia Wafi. Nama Glamor "Abom". Adalah ceritanyer kenapa nama dia Abom.... Bakal menamatkan status bujang dia pada hujung bulan depan... Yg stress nyer, aku nk buat hantaran dia ar ni... adess....

Ni plak adik hubby aku no.3... Dah kerja dah... Dia la banyak Support adik-beradik. Tunggu adik-adik habis belajar baru nak kawin dia kate....Nama dia panjang... Rabiatul Adawiyah.. Nama glamor "Oyah". Single but not available. Dah ada boyfrend yerr.... (tu yg kecik tu, buah hati aku... sibuk betul kat bakul hantaran....)

Ni plak, adik hubby aku yg no.5... Dah bertunang bulan Januari hari tu... Tahun depan insyaallah majlis nikah dia. Baru abis study, Nursing course kat Masterskill, Cheras. Masih lagi mencari kerja yg sesuai.... Opss.. nama dia Noorul Jameela. Nama glamor dia iLaa.


Hahh...Ni adik hubby aku no.6... Nama dia Echaa. Nama penuh dia Khairunnissa. Masih study kat Kolej Putra, Puchong. Tahun depan abis ar tu... Echaa pandai masak... Tiap-tiap minggu balik hujung minggu macam2 resepi dia cuba. Akulah Maria Tengku Sabri nyer... Dok merasa semua menu.. hehe..(Nak cakap malas masak malu plaks....)


Ni la yang bungsu. Baru Form 2, kat Sekolah Menengah Putrajaya, persint 14. Ada sket kan iras2 Erra. Hehe... Cita-cita nak jd Fashion Designer. Nama glamor bnyak laktu.. Didi la, Nadi la,...(ada lagi..tp 2 tu jer yg aku ingat) ntah la.. macam2 budak2 zaman sekrang nih... Dia Slalu menangis bile kene buli dgn hubby aku... hehehe... Ahad lepas dia pegi karaoke dgn kawan2 kat Alamanda sampai hilang suara. Mana nye tak hilang, dia gi bantai nyanyi sampai 30 lagu. hehhehe.....Tak tahu la sedap mana suara dia..... Tp dah Rm1 boleh nyanyi 4 lagu dia kate... Ahaksss.....

Ok la... ni la adik-beradik Hubby aku. Next entry ti aku update adik beradik aku plak....

huhu....

No comments:

Post a Comment