Tuesday, May 19, 2009

Sukan Universiti 2009


Hari ni kontigen bertolak ke UnikL MSI Kulim selama seminggu.
Huhuhu... Office kosong beb. Sblm dorang2 gi sempat la dok bergambar sakan dengan atlit2 kebanggaan MFI. (bangga ker???!!) :)
Hope x pulang dengan tangan kosong. (Maksudnye bawak ler buah tangan dari kedah untuk aku....hehehe)
Tp MFI is always the best..!! Mesti menang punyer la..
Caiyok...

nak gi sukan ker nak gi tdo kak eah nih?? kompius tol... hehe

Cayalahh.....hihi.. yg tgh tu coach tu... acara apa pun aku x tahu...


Gabungan atlit bowling ngan netball... cewahh cewahh... konon model ler tu...


Gaya dah ada dah.. ni kalau bowling kalah gak x tahu la...


ni atlit tudung... siap cakap tu "zoom lebih sket kat tudung"..
sempat dia gi beli tudung kat Ariani malam tadi.. hehhe..


ni la atlit "last minutes"... hehehe...

No comments:

Post a Comment