Friday, May 22, 2009

terrr...Lewat Lagi


ehheemmm..... Terrr... lewat lagi beb masuk hari ni!!!!..... yer ker "Terrr"???? bolehh laa.....
allaaa.... aku cover balik laa... bukan nyer aku balik on time tau... setakat nak jeling-jeling... lom tgok lagi jelingan aku.. leh juling nanti.. ahaksss.....
entah la manusia ni kan? kalau kite buat salah sket bukan main kecoh. Cuba dia buat... dia buat muka tak reti jerk... kite ni x der la plak nak dengki2 kat dia. Cuma dalam hati ni kate.. "lantak ko lah nak buat apa..."
So, untuk my frends Danishumaira... relax k.. wat x paham jer... dorang tu dengki tu. Xpun jiwe kacau. Ntah apa yg dia tak dapat.. pahtu dengki kat orang...
Walaupun terlewat masuk rehat hari ni... gaji pun dah masuk...tp xder apa pun yg aku beli. Cuma gi makan kat "noddle station" ngan window shopping jer.... haaa... boss aku jer yg dah jangkit habbit aku... suka kumpul kasut. rasa nye tiap kali gi alamanda dia beli kasut.. hehe.. bestnyer dah ada pengikut... bukan calang2 lak tu pengikut aku... boss sendiri...
Dah arr.. nak kemas barang... sok office nak cat plak. letih tau.. setahun tah baper kali nak kemas office nih. Aritu masa renovation x nak plak cat sekali... dah la batuk aku ni tak baik2. alergic habuk plakss...letih tau..!!
adessssssssssssssssss....

**Welocome 2 new frend : Zaidah zass & Starlight (kasi gempaxxx...)

No comments:

Post a Comment