Monday, May 18, 2009

Wake Up Call by Hot Fm...huhuhu



Hahaha... Nak cerita nih... Hari ni seronok sangat. Fara Fauzana & Faizal Ismail (Hot FM) kejut aku bangun pagi.... huhuhu... Pagi tadi pukul 6.10 pagi dorang call... Berkokok-kokok bunyi ayam. Yang best tu, aku mmg tgh syok giler tidur... sejuk plak tu. Mamai mamai jawab fon. Kene Gelak la dengan dia orang.. Siap suruh aku nyanyi lagu sekolah. Ada plak... Tgh mamai mana la aku ingat nak nyanyi lagu apa...


So, Pagi tadik dapat la Anugerah Bantal Busuk dari Hot FM. Hehehe... Sempat la sembang dgn dia orang sambil2 mamai tadi. Kalau korang dengar Hot FM pagi tadi, pukul 7.00 ada ulangan. Mesti korang dengar... Aku pun dapat la dengar balik suara aku yang serak2 bangun tdo. Hahahaha...Dia orang mmg Happening la.... Terus celik mata aku.. Hahaha...