Monday, August 24, 2009

Cafe Kita


Korang mesti rindu kat CAFE KITA kan??!! hehehe... ngaku jer lah...... sbb hari2 aku nmpak korang makan kat bawah tu.

Tadi aku gi check preparation dorang for the first day of Ramadhan... Ok lah.. Banyak gak menu. Kalau korang cam malas nak masak leh arr gi Ricky-ricky martin kat bawak tu.. Macam2 ada....!!! Td kalau x silap, customer pertama yg ada kat bawah tu Ayuti dgn Kak Haminah. Big Clap untuk dorang... (ti dapat murtabak sorang sekeping..) hehehehe...

Untuk korang2 yang rindu kat Makcik Cashier ngan Macha Roti Canai, aku ada ambik gambar dorang untuk tatapan korang sepanjang bulan pose nih... (ahaksss....)... Jangan bawak balik lak gambar macha tu. Nanti Husband korang marah plak..!!!

ok arrr Layannnnn!!!!!

No comments:

Post a Comment