Thursday, August 13, 2009

TAG from Ibu Hani

Errrkkk.... terlupa plak ada keje sekolah yg ibu hani bagi minggu lepas. Sorry la terlambat erk cikgu.. Nih kite jawab arr nih...
~Nama ku~
:: Nurli Ezuanna Bt Aziz


~Nama Panggilan~

:: bnyak.. Tp ni arr di antaranya
- Felisa @ kat Kampung Chat (masa zaman remaja2 dok berchatting)
- Mas @ sedara mara jer panggil
- Ibu Zara @ kat blog
- Nurli Aziz @ kat Facebook
- Nolie @ semua org panggil..

~Tarikh Lahir~

:: 28 December 1980

~Tempat Lahir~

:: Muar, Johore Best..

~Status~

:: Berkahwin dengan org yang paling di cintai dan mempunyai seorang anak perempuan yg comel, cute & bijak... mmuahhhsss...

~Hobi aku~

:: Ntah! aku pun tak tahu apa hobi aku sebenarnya. Tp aku suka kumpul Handbag & Kasut.. walaupun dh bnyak jugak ar stock yg aku ada. Leh wat lelong.com....Tp sekarang dah mengurangkan sket aktiviti nih. Bnyak commitment.

:: selain tu, aku suka merayap dalam erti kata lain, window shopping, dan menghabiskan masa dengan suami dan anak tersayang.

~Makanan Kegemaran~

:: Oleh sbb darah Johorean dalam badan aku nih, of course la Asam Pedas, terutama yg mak aku masak.... yummmy yummyy

~Minuman Kegemaran~

:: Fresh Orange

~Cita-cita~

:: x tercapai lagik

~Pengalaman buruk~

:: Rumah kene masuk org 3 minggu lepas. Cincin perkahwinan yg walaupun x seberapa tp ada Sentimental Value tau! huhuhu.. sedihhh....

~Perkara yg di sukai~

:: Shopping baju anak aku, beli kasut & handbag... hehhehe

~Perkara yg x di sukai~

:: Kene monitor macam penjenayah!

~Adakah anda berpuas hati dengan apa yg ada sekarang?~

:: Alhamdulilah.... dan akan berusaha untuk menjadi lebih baik. Insyaallah..

~Harapanku~

:: Menjadi org yg di sayangi oleh semua org....

~Org yg di Tag~

:: xder kot.. sebab semua geng2 blog dah kene tag dgn ibuhani...

No comments:

Post a Comment