Friday, September 4, 2009

Anak Dara Ibu


~Anak dara ibu dah besar rupanye.... tgok lah gambar dia tu... Masa ni, dia baru lepas mandi. Aku ikat kan dia rambut yg baru nak panjang. Lepas siap, terus dia pegi depan laptop adik ipar aku.. melaram kat depan webcam... Hahaha... Macam2 gaya dia buat kat depan webcam tu.. dia tgok gaya dia sendiri....
tergelak-gelak kite org tgok lepas tu.. hehehe.... Skrg nih.. bile cakap cantik.. cepat2 dia nak tgok cermin. pahtu tersengih depan cermin...
Mmuaahhsss.. syg anak ibu..... moga besar nanti jadi anak yg bijak, pandai & cerdik... Tahun ni tahun ke2 anak ibu beraya. Ibu dah ready baju baru untuk anak ibu. Tp nenek selalu kate, tak raya pun ibu selalu belikan baju.. hehehe....anak baru sorang.. boleh la...
Ok lah.. that's all about my dear Zara ~


3 comments:

  1. Sbenarnya klu ank dah start cerdik tu tandanya dia dah mula mbesar & blh dikatagorikan nk ber"adik" & tuk dtmbahkan bilangan adik badik. wakaka

    ReplyDelete
  2. smoga cpt dpt adik kakak zara....x leh panggil baby dah!

    ReplyDelete
  3. heheh, setuju dengan komen2 di atas. :p

    ala, mst zara tu ikut perangai ibu dia gak dolu2 nih.. :D

    ReplyDelete