Friday, March 30, 2012

Earth Hour & Pizza

Jom sokong Earth Hour esok...!! Tapi nak tengok Bunga2 Syurga @TV3 camner nih?.... Hahaha... Nak citer pasal Earth Hour tahun lepas.. mmg kelakar sngat... Masa tu aku dalam pantang kat kampung (segamat).... Hubby balik hujung minggu & nak celebrate our 4th Anniversary... Kite org keluar la sekjap mlm tu nk pi beli Cake & Pizza.. Masa lalu kat jalan tu nmpak Pizza gelap jer... tp nmpak la ada lampu2 kecik dlm kedai tu....So, aku ckp la kat En suami " Pizza tutup la bang, gak nyer sbb banjir aritu .." masa tu segamat baru pas kene banjir January 2011.... then, kiteorng pon balik.. bila smpai umah tengok umah jiran2 semua gelap... baru lah aku tingat Earth Hour... So, Pizza tu tak tutup lah rupanye,,, Hahahha....


No comments:

Post a Comment