Friday, March 30, 2012

SeDiH

1) Sedey Plak bile katenye shila nak dirotate kan... ermm.. dah alang2 tinggal sebulan....!!!
2) Tapi paling sedih dgn apa yg aku dapat hari nih... bukan lagi berita.. tp kenyataan dan bukti yg ada di depan mata.. Masalah di mana2.. di sana sini.... sakit kepala, sakit hati.. rasa nak tumbuk org pon ada!..

Nape lah bodo sngat masa tu... tu ar ckp org xnak dengar.. ikut kepala dia je... dah cakap nnti mnyesal x sudah.. skrg kan dah tahu akibat nye,... kalau dia sorang yg rasa sakitnye dgn apa yg dia buat xper... ni babitkan org lain.. HAMPEH tol!!!.... adess... camne nak berhujung minggu kalau kene berlakon konon2 tak tahu.. tapi.... huhhh....

3 comments:

  1. urm..2la kan kak..ari ni rasa macam suram jer...
    mcam xde mood jerk..
    law akk sedey,na pown sedey...
    psl masalah akak,urm..hope akak hadapi nye dengan tenang kayh kak :)

    ReplyDelete
  2. huhu... tah laa.. sakit ati.. sakit kepala.. sumer sakit laa...

    ReplyDelete
  3. :) sabar ye kak..
    ape2 pown akk jgn pkirkan sgt..t lagi skit pale...
    akk sabar eh..
    t akak skit kan susah..

    ReplyDelete