Wednesday, April 18, 2012

Kuang Ajar!


1st time jumpa prm yg kuang ajar kat depan mata aku... Nasib2 baik la bukan adik beradik.. kalo tak, tak merasa la dia nak buat perangai macam *&&^%%$#@!@... Ingat bagus sngat la gaknye!!!

Takpe.. langit x selalunye cerah, klu Allah pusingkan balik apa yg ko buat tu kat ko 1 satu nnti baru ko tahu nasib ko... Kurang ajar sngat!.. layak makan kaki jer rasanyer... isskkhh... ko tahu kan Doa org yg teraniaya akn dimakbulkan Allah.. Moga balasan yg ko dpat lebih dr apa yg ko buat! &&#$&^%&*(

Aku pasnih nk tgok ko pon mcm jijik jer.. mcm Hanjing siot!... mmg aku update nih nk suruh ko baca!.. itu pon kalo ko tahu lg nk membaca.. ko kan dah xde otak.. kot2 apa pelajaran selama ni ko luper!!!....

Satu hari nti, kalo time tu ko terima balasan, jgn la nk pandang belakang, menyesal apa yg ko buat.. Kalo dah Hanjing mmg hanjing jugak!.. Najis yg x bleh suci.. perasan la muka suci, konon.. Tp najis!.. x cantik mana pon kalo perangai macm &*%&^#^$(*&).. hati busuk bau longkang!... mesti menyesal mak ko lahirkan ko kat dunia nih... Hari nih mmg x bleh control!... tempered betul... klu jumpa depan muka aku mmg aku ^#^&*%)*U)_ je muka ko!..

3 comments:

  1. npe ni kak???????
    marah sangat dah ni??

    ReplyDelete
  2. mmg marah giler kat sekor org nih.. mcm ^%#$%#&* spesifikasi : luar kawasan MFI.. jgn risau!

    ReplyDelete
  3. hehehehe...akak jgn mra2 kayh :) senyum sokmo :) :)

    ReplyDelete