Friday, March 1, 2013

March Suda

Diam x diam dah pon masuk bulan 3 dah.. dah dah pon seminggu Pn. Hasnah meninggal dunia. Moga rohnya dicucuri rahmat dan bersama golongan mereka2 yg beriman..

Awal tahun nih dok meRepeat Hobi lama mengumpul dan baca Novel.. Dtg angin sampul semua koleksi novel2 aku.. sudahnya nmpak baru, cantik dan semakin syg... Klu diberi pilihan utk diberi hadiah pon aku akan pilih novel jer.. boleh simpan smpai bile2..boleh baca ulang2 kali... So far Aisya Sofea tetap my favorite author dulu kini dan selamanya (http://www.alaf21.com.my/penulis/?idWriter=21) dan beberapa penulis lain yg aku tgh nk kumpul semua koleksi. Cam Anis Ayuni, Damya Hanna, Fauziah Ashari, Fatin Nabila, Aleeya Aneesa & Hani Fazuha. Klu org lain baca Novel tgok tajuk..aku of course pilih penulis dulu...





ni lah 1st novel Aisya Sofea ygt aku suka sngat.. Tp hilang dlm simpan.. Bila beli baru cover dia dah tukar gambar lain... :(

No comments:

Post a Comment